تعاملات شغلی اثربخش

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

به این فکر کنید که اگر فقط با همکارانتان در ارتباط باشید و تعامل و همکاری نداشته باشید چه اتفاقی می افتد؟

تفاوت محرزی بین این دو وجود دارد و می تواند روی تیم تان، محل کارتان و از همه مهمتر روی برنامه ریزی هایتان اثر بگذارد.

برای اینکه بتوانید به ارزش های کسب و کار جامه ی عمل بپوشانید، لحظه ای به این موضوع فکر کنید..

در بخش اول این مجموعه که در قالب 110 اسلاید رنگی پاورپوینت ادوین شده است علاوه بر تعریف ارتباط و اهمیت و پیامدهای آن در زندگی فردی و اجتماعی و بخصوص در سازمان به تبیین 6 الگوی ارتباط در سازمان پرداخته شده است.

الف- سبک کنترلی

ب- سبک برابری(تساوی)

ج- سبک ساختاری

د- سبک پویا

ه- سبک تفویضی

و- سبک اجتنابی


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1837 مشاهده

کد فایل:19589

انتشار در:۱۴۰۰/۱۰/۷

حجم فایل ها:3 مگابایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 110

فرمت فایل: پاورپوینت


اشتراک گذاری:
 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط